Roman Pecháň by měl přestat kouřit, protože má plíce v prdeli.   Audioverze Roman Pecháň by měl přestat kouřit, protože má plíce v prdeli. GSpeech
Pátek 28. duben 2017
Svátek má Vlastislav

Most - Víkend 12. až 14. května bude v Mostě patřit oslavě historie automobilového průmyslu. Součástí premiérového závodu The Most Historic Grand Prix na velkém okruhu autodromu bude totiž i sraz majitelů historických vozidel, kteří na plochách polygonu své nablýskané veterány vystaví dychtivým zrakům návštěvníků. K vidění budou auta a motocykly nejrůznějších značek a stáří, nejmladším exemplářům však nesmí být méně než 30 let.

 
Posádka historického vozidla, která se srazu zúčastní, získá dvě vstupenky na tribunu, jež platí také do depa závodních strojů. Může se těšit na stylové občerstvení a čeká ji také setkání s legendárními osobnostmi automobilového sportu. „Posádky se rovněž mohou zapojit do pokusu o rekord v co největším počtu historických vozů v jeden okamžik na závodní dráze. Show se uskuteční v neděli po skončení posledního závodu. Účastníci srazu se svými veterány se seřadí za zaváděcím vozem a objedou spanilé kolečko,“ upřesnila eventová manažerka společnosti Autodrom Most Veronika Raková.The Most Historic Grand Prix slibuje divákům podle Rakové nevšední zážitek. Kromě vlastních závodů, při nichž bude veřejnosti přístupné i zázemí týmů v servisní zóně s možností detailně se seznámit s dobovou závodní technikou, se mohou těšit na bohatý a pestrý doprovodný program. Patří k němu například oblíbené letecké akrobatické vystoupení.

„V areálu polygonu si pak mohou zpestřit prohlídku vyšperkovaných veteránů taxijízdami, zvolí si mezi svezením v historickém autě či offroadovém speciálu. Nabídneme také vyhlídkové lety vrtulníkem. Pochopitelně nezapomínáme na naše nejmladší návštěvníky, základnu se zajímavým zábavným programem budou mít na dětském dopravním hřišti. V celém areálu pak nebude chybět dostatečný výběr nejrůznějšího občerstvení, a to včetně alkoholických i nealkoholických nápojů,“ upřesnila Raková.

Upozornila, že paddock se závodní dráhou je propojen s diváckým svahem a navazujícími plochami polygonu pěším podchodem, který však není bezbariérový. Přesun mezi oběma zabere do sedmi minut času.


Zájemci o sraz se zaregistrují prostřednictvím vyplněné přihlášky, kterou najdou zde. Vyplněný formulář pak pořadatel přijímá na e-mailové nebo poštovní adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.; Ing. Veronika Raková, Hořanská cesta 205, Most, PSČ 434 01. Více informací o srazu také na tel.: 702 143 084.


Majitelé, kteří přivezou veterána na přívěsu, jej mohou odstavit uvnitř areálu ve vyhrazeném prostoru za vjezdovou bránou na polygon. „Obytný přívěs nebo servisní vůz může jeho majitel umístit u vystavovaného vozidla, musí však dbát pokynů pořadatele. V obytném přívěsu mohou účastníci srazu i přespat. Znovu platí, že přívěs či stan musí být umístěný tak, aby nerušil koncepci expozice,“ doplnila Raková.

Hlavním závodem The Most Historic Grand Prix bude FIA Lurani Trophy pro vozy formule Junior z padesátých a šedesátých let. Jejich jezdci bojují o titul mistra Evropy. Dále se v samostatném závodě představí vozy Historic Grand Prix Cars Association. Jsou to vozy velkých cen z let 1930 - 1960 a z let 1961 –

1965. Britské vozy Grand Turismo pak diváky potěší v závodě Triumph Competition and British HTGT. Uvidí známé GT vozy značek MG, Morgan, Triumph, Lotus a další. V závodě o pohár ADAC HAIGO si to rozdají formulové i cestovní vozy bývalého Poháru míru a přátelství socialistických zemí, a to formule Easter, Mondial a cestovní vozy značek Škoda, VAZ Žiguli, Melkus nebo Trabant.

Bohatý program závodního víkendu doplní jízda pravidelnosti českých závodní vozů, kde se představí tovární speciály a především vozy individuálních konstrukcí.

Napsal
Oldřich Hájek
Author: Oldřich HájekEmail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Více od autora

  Audioverze Most - Víkend 12. až 14. května bude v Mostě patřit oslavě historie automobilového průmyslu. Součástí premiérového závodu The Most Historic Grand Prix na velkém okruhu autodromu bude totiž i sraz majitelů historických vozidel, kteří na plochách polygonu své nablýskané veterány vystaví dychtivým zrakům návštěvníků. K vidění budou auta a motocykly nejrůznějších značek a stáří, nejmladším exemplářům však nesmí být méně než 30 let. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});   Posádka historického vozidla, která se srazu zúčastní, získá dvě vstupenky na tribunu, jež platí také do depa závodních strojů. Může se těšit na stylové občerstvení a čeká ji také setkání s legendárními osobnostmi automobilového sportu. „Posádky se rovněž mohou zapojit do pokusu o rekord v co největším počtu historických vozů v jeden okamžik na závodní dráze. Show se uskuteční v neděli po skončení posledního závodu. Účastníci srazu se svými veterány se seřadí za zaváděcím vozem a objedou spanilé kolečko,“ upřesnila eventová manažerka společnosti Autodrom Most Veronika Raková.The Most Historic Grand Prix slibuje divákům podle Rakové nevšední zážitek. Kromě vlastních závodů, při nichž bude veřejnosti přístupné i zázemí týmů v servisní zóně s možností detailně se seznámit s dobovou závodní technikou, se mohou těšit na bohatý a pestrý doprovodný program. Patří k němu například oblíbené letecké akrobatické vystoupení. „V areálu polygonu si pak mohou zpestřit prohlídku vyšperkovaných veteránů taxijízdami, zvolí si mezi svezením v historickém autě či offroadovém speciálu. Nabídneme také vyhlídkové lety vrtulníkem. Pochopitelně nezapomínáme na naše nejmladší návštěvníky, základnu se zajímavým zábavným programem budou mít na dětském dopravním hřišti. V celém areálu pak nebude chybět dostatečný výběr nejrůznějšího občerstvení, a to včetně alkoholických i nealkoholických nápojů,“ upřesnila Raková. Upozornila, že paddock se závodní dráhou je propojen s diváckým svahem a navazujícími plochami polygonu pěším podchodem, který však není bezbariérový. Přesun mezi oběma zabere do sedmi minut času. Zájemci o sraz se zaregistrují prostřednictvím vyplněné přihlášky, kterou najdou zde. Vyplněný formulář pak pořadatel přijímá na e-mailové nebo poštovní adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. document.getElementById(cloak1664a41f22ca2ae7d0024ad47397558b).innerHTML = ; var prefix = ma + il + to; var path = hr + ef + =; var addy1664a41f22ca2ae7d0024ad47397558b = rakova + @; addy1664a41f22ca2ae7d0024ad47397558b = addy1664a41f22ca2ae7d0024ad47397558b + autodrom-most + . + cz; var addy_text1664a41f22ca2ae7d0024ad47397558b = rakova + @ + autodrom-most + . + cz;document.getElementById(cloak1664a41f22ca2ae7d0024ad47397558b).innerHTML += +addy_text1664a41f22ca2ae7d0024ad47397558b+; ; Ing. Veronika Raková, Hořanská cesta 205, Most, PSČ 434 01. Více informací o srazu také na tel.: 702 143 084. Majitelé, kteří přivezou veterána na přívěsu, jej mohou odstavit uvnitř areálu ve vyhrazeném prostoru za vjezdovou bránou na polygon. „Obytný přívěs nebo servisní vůz může jeho majitel umístit u vystavovaného vozidla, musí však dbát pokynů pořadatele. V obytném přívěsu mohou účastníci srazu i přespat. Znovu platí, že přívěs či stan musí být umístěný tak, aby nerušil koncepci expozice,“ doplnila Raková. Hlavním závodem The Most Historic Grand Prix bude FIA Lurani Trophy pro vozy formule Junior z padesátých a šedesátých let. Jejich jezdci bojují o titul mistra Evropy. Dále se v samostatném závodě představí vozy Historic Grand Prix Cars Association. Jsou to vozy velkých cen z let 1930 - 1960 a z let 1961 – 1965. Britské vozy Grand Turismo pak diváky potěší v závodě Triumph Competition and British HTGT. Uvidí známé GT vozy značek MG, Morgan, Triumph, Lotus a další. V závodě o pohár ADAC HAIGO si to rozdají formulové i cestovní vozy bývalého Poháru míru a přátelství socialistických zemí, a to formule Easter, Mondial a cestovní vozy značek Škoda, VAZ Žiguli, Melkus nebo Trabant. Bohatý program závodního víkendu doplní jízda pravidelnosti českých závodní vozů, kde se představí tovární speciály a především vozy individuálních konstrukcí. var loadAsyncDeferredFacebook = function() { (function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = //connect.facebook.net/cs_CZ/sdk.js#xfbml=1&version=v2.5; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, script, facebook-jssdk)); } if (window.addEventListener) window.addEventListener(load, loadAsyncDeferredFacebook, false); else if (window.attachEvent) window.attachEvent(onload, loadAsyncDeferredFacebook); else window.onload = loadAsyncDeferredFacebook; fSdílet Tweet var loadAsyncDeferredTwitter = function() { var d = document; var s = script; var id = twitter-wjs; var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0],p=/^http:/.test(d.location)?http:https;if(!d.getElementById(id)){ js=d.createElement(s);js.id=id;js.src=p+://platform.twitter.com/widgets.js;fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);} } if (window.addEventListener) window.addEventListener(load, loadAsyncDeferredTwitter, false); else if (window.attachEvent) window.attachEvent(onload, loadAsyncDeferredTwitter); else window.onload = loadAsyncDeferredTwitter; window.___gcfg = { lang: cs }; var loadAsyncDeferredGooglePlus = function() { var po = document.createElement(script); po.type = text/javascript; po.async = true; po.src = https://apis.google.com/js/plusone.js; po.innerHTML = {lang: cs}; var s = document.getElementsByTagName(script)[0]; s.parentNode.insertBefore(po, s); }; if (window.addEventListener) window.addEventListener(load, loadAsyncDeferredGooglePlus, false); else if (window.attachEvent) window.attachEvent(onload, loadAsyncDeferredGooglePlus); else window.onload = loadAsyncDeferredGooglePlus; NapsalAuthor: Oldřich HájekEmail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. document.getElementById(cloak5e74394aea317d944c9fa072e486244f).innerHTML = ; var prefix = ma + il + to; var path = hr + ef + =; var addy5e74394aea317d944c9fa072e486244f = oldrich.hajek + @; addy5e74394aea317d944c9fa072e486244f = addy5e74394aea317d944c9fa072e486244f + e-mostecko + . + cz; var addy_text5e74394aea317d944c9fa072e486244f = oldrich.hajek + @ + e-mostecko + . + cz;document.getElementById(cloak5e74394aea317d944c9fa072e486244f).innerHTML += +addy_text5e74394aea317d944c9fa072e486244f+; Více od autoraNa tohle mohou být nemocnice v Mostě a Ústí hrdé! Nové přístroje za miliony umožní nejkvalitnější péči nedonošeným dětemZámek Stekník otevírá své interiéry, návštěvníci poprvé uvidí i stavební úpravyKontrolní akce EET v příhraničních tržnicích: Většina provozovatelů se připravilaOBRAZEM: Predátor se nebál deště a zimy a přijel na velké zahájení motorkářské sezony v KadaniModrá velryba není podvod, víme o případech sebepoškozování, brání se policie. Odmítá, že šíří hoax GSpeech

Aktuálně

Co se chystá

Tipy na výlet

Zajímavosti

Ústecký kraj

© 2012 - 2017 | Eděčínsko.cz | Sushenka.cz TOPlist

×

Webové stránky skupiny používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

×